Інтерв’ю з Локсмайстром – В’ячеслав Рогачов (УНЧФ 088)

Ми запускаємо новий цикл статей «Інтерв’ю з Локсмайстром». В цих статтях провідні Локсмайстри України розкажуть про себе, свої компанії, дадуть відповіді на важливі питання, що хвилюють громадськість. Запрошуємо всіх зацікавлених Локсмайстрів взяти участь в цьому проекті, та внести  лепту у розвиток індустрії.

В першому випуску «Інтерв’ю з Локсмайстром» ми поговоримо з одним із провідних  мобільних Локсмайстрів, інсталяторів України, членом Української Локсмайстер Федерації –  В’ячеславом Рогачовим.

«Потрібно ставити такі замки, щоб витрати на їх відкривання перевищували можливий прибуток від пограбування» 

Як ви прийшли в професію Локсмайстра?

Я прийшов на цей ринок абсолютно випадково, звичайно я не вивчав сексуальне життя метеликів, а потім раптом почав займатися замками. Я працював менеджером з продажу металевих вхідних дверей, але потім люди все частіше почали звертатися за порадою, які замки ми можемо порекомендувати, а в подальшому і з проханням встановити ці замки. Я зрозумів, що є великий попит на такі послуги. У 2008 році так вийшло, що це стало моєю основною роботою, і я став працювати, як приватний підприємець. Ми за цей час замінили та встановили близько 15000 замків.

Які складнощі в роботі мобільного Локсмайстра?

  • Зробити незрозуміле – зрозумілим;Допомогти клієнту;
  • Зорієнтувати його;
  • Надати якісну експертну консультаційну послугу (підхід);
  • Не просто продати, а зрозуміти, що у тій, або іншій ситуації буде найбільш корисними для клієнта.

Люди,  хочуть себе убезпечити, але не можуть зрозуміти, за що вони повинні платити чималі гроші. Той ринок, який зараз  сформований – досить специфічний. Замки, безпека приміщень, житлових не житлових, це складно, люди керуються якимись своїми міфологічними уявленнями, про те, що таке замкова безпеку.

На цьому ринку працює  чимало майстрів.  Припустимо, я приїжджаю на ринок «Юність», там багато майстрів отоварюється, ці точки всі знають. Часто доводиться спостерігати, як майстри купують «дуже китайський Китай» по 10-20 замків. Я нічого не маю проти, і на такі замки є попит. Але в останні роки я багато разів міняв подібні замки у людей, яким встановили ці замки і запевнили господарів, що вони одні з кращих. Ось, що найсумніше. Цей ринок займає приблизно половина майстрів, які працюють, чисто що б заробити якісь гроші, вижити і не більше. Вони наражають на небезпеку самих клієнтів, які впевнені, що у них стоять хороші замки.

На сьогоднішній день  немає такого поняття як «хороший замок». Так як «хороший замок» – це не просто  одиниця виробу, а цілий комплекс, який складається з самого замку, якісної захисної фурнітури (броненакладки), і секрету (циліндр, личинка) із захистом від інтелектуальних способів зламу.

Я вважаю що це важке заняття – популяризація цього ремесла, але цю ситуацію можна змінити. Потрібно інформувати суспільство. Люди утовкмачили в голову стереотипну думку, що всі замки зламуються і немає сенсу ставити дорогий.

Так якщо ці «майстри» так добре переконують, то чому вони не можуть запропонувати встановити хороший замок?

Тому що відсоток відмови практично нульовий. Так завжди було, люди люблять «безкоштовний сир». Уявіть, ви приходите в магазин купити змішувач для ванни, і вам каже продавець, що є змішувач за 500грн., а є за 3 т. грн. Якщо консультант скаже, що вони однакової якості, і різниця тільки в імені виробника, то не важко здогадатися на чию користь буде зроблений вибір. А якщо консультант розповість про застосовувані технології, про використані  матеріали, про надійність і довговічність дорогого змішувача, велика ймовірність, що ви купите за 3 т. грн.

Для якісної роботи потрібно працювати над собою,  треба  багато читати, потрібно вміти аргументувати, чому клієнт повинен сплатити 5 тисяч грн. Що витративши гроші на хороші (дорогі) замки, йому не потрібно буде міняти їх раз на рік, заплативши ці гроші він отримує спокій на роки. Були випадки, коли клієнт говорить, що у нього вкрали плазму, Айпад, макбук, які стоять десятки тисяч, а на замки їх «жаба давить» витратити 5т. грн. Розумієте, яка парадоксальна ситуація? Це можна порівняти з хворобами, припустимо, ви зробили щеплення від кору – ви не захворіли, а я не захотів, подумав, навіщо гроші витрачати. І якщо я захворію, то лікування мені обійдеться в кілька разів дорожче, тобто превентивні заходи, в підсумку, виходять дешевше, ніж лікувати захворювання. Теж саме і з замками – ви «вакцинувалися», і після цього вас ніколи в житті можуть і не спробувати пограбувати, але ви будете знати, що ваше майно в безпеці.

Чи є недовіра у людей до мобільних Локсмайстрів?

Часто задають питання, а де гарантія того, що я дублікат ключів собі не зроблю. Я вже втомився від цих питань, тому я кажу, якщо ви так інтуїтивно сумніваєтеся – зателефонуйте в інше місце, мені вже набридло це пояснювати. Хоча, коли я говорю, що я є членом «Української Локсмайстер Федерації», а вона в свою чергу входить до «Європейської Локсмайстер Федерації» і там зібралися серйозні фахівці, то люди більше довіряють мені. Взагалі, неможливо займатися таким бізнесом і криміналом, адже все відкрито і в наш час все можна перевірити. Але питання недовіри  є.

Який ваш принцип роботи?

Я за комплексний підхід. Людина купуючи в магазині замок, повинна знати, який йому замок потрібен, консультант йому мало чим допоможе. Консультант повинен побачити ці двері, з чого вони зроблені, розташування ребер жорсткості і т.д. Навіть якщо він купив замок, потрібно знайти виконавця. І ось нарешті замок встановлений, але виникає питання, хто буде обслуговувати гарантію, продавець або той хто встановлював? Чим добре співпрацювати з нами, ми надаємо комплекс, підбираємо правильно замки, встановлюємо і ви спокійні за гарантійне обслуговування, якщо замок не правильно працює, припустимо. У мене все швидко, не як наприклад з побутовою технікою, коли її беруть на експертизу, тиждень щось дивляться, а потім кажуть, що я втопив свій планшет, хоча я цього не робив. Я приїхав, подивився, наприклад, з сердечником щось не так, зняв, поїхав, поміняв і встановив новий. Тому я і наполягаю, що такі послуги не можуть бути дешевими. Тому що я знаю, якщо виявиться заводський брак, а таке вкрай рідко відбувається з якісними замками, я поміняю його за свої гроші, але у мене це не  відбуватися 1 раз з 10, це може статися 1 раз з 500, я завжди свої гарантійні зобов’язання виконую. Такий принцип роботи повинен бути у всіх моїх колег, тільки тоді ринок зможе розвиватися.

Які у вас були цікаві випадки з вашого досвіду?

Цікавий випадок, який мені добре запам’ятався. Міняли замок, біля майстра стояв замовник пританцьовував,  щось бубнів собі під ніс,  набрид. Він не витримав і каже йому: «Відійдіть, будь ласка, Ви мені трохи заважаєте», але той ніяк не міг вгамуватися. В кінці вже сказав йому: «Таке відчуття, що вас не обікрали, а гроші підкинули» – на що клієнт йому відповів: «Насправді так і є. Ми збиралися машину купувати і дружина така, що могла комусь розповісти, так вона сховала гроші в комору, заклеїла в пачку з-під прального порошку» – в результаті у них нічого не вкрали. Цікава ця історія тим, що у нього стояли, ось ці чорні ручки, базарні, на саморізах, це насправді, дуже дивує.

Так само був випадок на Печерську, у чиновника теж стоять такі ручки чорні базарні, і він каже, що вкрали карабін англійський, 100т. $ коштує, для мене це не звично, іноді хочеться крикнути – «Дайте мені 500 $, і ви збережете свої десятки, або сотні тисяч». Тому треба просвіщати людей, писати статті.  Мої клієнти вже привчені, коли телефонують, що потрібно поміняти замки. Я відразу питаю, які, бюджетний варіант, середній або протизламний, але він буде коштувати дорого, вони говорять: «Так-так-так ми в курсі» – вони вже розуміють, що якісний замок і послуга не може коштувати дешево.

Якщо говорити про сигналізації, у мене був випадок пару років назад, людина подзвонила, пограбували його квартиру. Є такі люди, які в стані афекту трохи не адекватно діють. Коротше ми приїхали, 5 хвилин потому заходять люди в чорній формі (служба охорони). Замовник просто забігає в квартиру, виносить пістолет і каже: «Пішли звідси! Тварі, я вас зараз розстріляю »- я думаю, ось це так, ось це я потрапив, чесно кажучи, злякався, це неприємно і страшно, коли ти не розумієш, що відбувається. Я запитав, чим викликана така реакція. Як виявилося, вони (служба охорони) приїхали на наступний день, після того, як надійшов виклик тривоги, клієнт в цей час прилетів на літаку, встиг уже нас викликати, що б ми замки поміняли. Ось так працюють деякі охоронні компанії.

Коли ви дізналися про УЛФ та чому вирішили вступити?

Я дізнався про УЛФ приблизно 5 років тому, третій рік я вже в УЛФ. Довго думав над тим, чи вступати, що це дає? Але потім, в процесі спілкування з замовниками я зрозумів, що люди більше довіряють майстрам, робота яких, чимось підкріплена. Їм потрібно підтвердження, що все це офіційно. В більшій мірі тільки для цього. Звичайно, членство в УЛФ це ще відповідальність. На з’їзді УЛФ, коли мене приймали в члени УЛФ, запитали: «Що ви очікуєте від членства?». Я відповів, що я маю намір за допомогою членства популяризувати цю професію, навіть не просто популяризувати, а зробити так, що б люди розуміли, за що вони платять і що послуга не може коштувати, як обід в Макдональдсі. І, звичайно ж, як будь-який підприємець я хочу розвиватися, відкрити свій магазин, а для цього потрібен прибуток.

Зараз багато людей знімають квартири, офіси. Яка ситуація з безпекою на ринку оренди нерухомості?

Найгірша ситуація. Орендарі в найвищій зоні ризику. Орендарі заручники жадібності орендодавців.

Якщо вашу орендовану квартиру пограбують, орендодавець не несе ніякої відповідальності. І, коли виникає питання про заміну старих замків, найчастіше міняють на такий же мотлох, який купують на ринку, запрошують слюсаря з ЖЕКу … і живіть далі. 8 з 10 орендодавців вчинять саме так.

Був випадок, коли людина запросила нас після злому і каже: «Така ситуація, господар – жлоб, привів дідуся з чемоданчиком і з напильниками, поставив якусь туфту за 300грн. Я готовий за свій рахунок оплатити, тільки встановіть хоч один хороший замок » і таких ситуацій безліч. Орендодавці не хочуть платити за замки, за сантехніку, наприклад, готові.

Теж саме з офісами, люди заїжджають в новий офіс, їм дають ключі, вони завозять орг-техніку, не відомо скільки ключів було і скільки залишилось на руках у робітників фірми, що знімала цей офіс. Багато  бізнесменів кажуть: «Та тут є сигналізація» і т.д. Ось, наприклад федерація боксу, перший поверх, решітки встановлені допотопні, і стоять китайська двері, з сигналізацією. До них вдерлися вночі, відірвали замок, забрали 3 ноутбука і до приїзду служби охорони – втекли. Багато бізнесменів страждають, вони просто не повідомлені.

Це дуже специфічна тема, люди думають ну замки, ну закриваються, ну і все.

 

Related Posts

Leave A Reply